مصاحبه آرشیو خبر ها
سکوت رونالدو شکسته شد ! تمامش کنید

سکوت رونالدو شکسته شد ! تمامش کنید

شایعات اخیر در بازار نقل و انتقالات و خروج کریستیانو رونالدو از باشگاه یوونتوس باعث شد تا بهترین بازیکن جهان به این موضوع واکنش نشان دهد و موضوع خود را بیان کند:

 

هرکسی که مرا می شناسد می داند که چقدر روی کارم متمرکز شده ام. کمتر صحبت کنید و بیشتر عمل کنید، این از ابتدای کار من شعار راهنمای من بوده است. با این حال، با توجه به همه چیزهایی که اخیراً گفته و نوشته شده است، من باید موضع خود را بیان کنم.

 

بیش از بی احترامی به من به عنوان یک مرد و به عنوان یک بازیکن، شیوه بی پروا که آینده من را در رسانه ها پوشش می دهد بی احترامی به همه باشگاه های درگیر در این شایعات و همچنین بازیکنان و کارکنان آنها است.

 

داستان من در رئال مادرید نوشته شده و ثبت شده است در کلمات و اعداد، در جام هاو عناوین، در سوابق و عناوین. این موزه در ورزشگاه برنابئو قرار دارد و همچنین در ذهن همه طرفداران باشگاه است. و فراتر از آنچه به دست آوردم، به یاد می آورم که در آن نه سال رابطه ای عمیق با محبت و احترام داشتم، محبت و احترامی که تا به امروز حفظ کرده ام و همیشه آن را دوست خواهم داشت. من می دانم که هواداران واقعی رئال مادرید همچنان مرا در قلب خود خواهند داشت و من آنها را در قلب خود خواهم داشت.

 

علاوه بر داستان اسپانیا، اخبار و داستانهای مکرری وجود دارد که من را با تعدادی از باشگاهها در لیگ های مختلف مرتبط می کند، هیچ کس در تلاش برای کشف حقیقت نیست.

 

من اکنون سکوت خود را می شکنم تا بگویم نمی توانم به مردم اجازه دهم با نام من بازی کنند. من همچنان بر حرفه و کارم متمرکز هستم، متعهد و آماده برای همه چالش هایی که باید با آن روبرو شوم. چیز دیگری هم هست ؟ اگر هست بیا حرف بزنیم


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: